Ik ben Benjamin Hehenkamp,
e-commerce expert met een passie voor marketingplannen die aantoonbaar bijdragen aan groei.

Ruim vijftien jaar werk ik in digitale marketing, van startups tot corporates en van interimrollen tot MT-functies. Vaak heb ik gezien dat marketingplannen niet in verbinding staan met de bedrijfsdoelstellingen. Ik weet dat het anders kan en dat een goed operationeel plan leidt tot optimale en duurzame groei.  En besloot voor mijzelf te beginnen.

Ik geloof in een aanpak die finance, strategie en operatie naadloos verbindt. Wat ik zo mooi vind aan direct-to-consumer e-commerce is dat de impact van elke keuze — van strategie tot uitvoering — meteen zichtbaar is. 

Maar die keuzes kunnen voor e-commerce start- en scale-ups ook spannend zijn: neem je iemand wel of niet aan, verhoog je je marketingbudget, wat mag een nieuwe klant je kosten en hoe zorg je voor een goede cashflow?  Ik help founders, CMO’s en CFO’s om datagedreven keuzes te maken die écht bijdragen aan hun doelen en vertaal dit naar een helder en praktisch plan. Met KPI’s waar je dagelijks op kan sturen. 

Met GrowthOps bouw ik een brug tussen wat je wilt bereiken en hoe je dat doet, zonder poespas.

Benieuwd hoe ik jou kan helpen? Ik schrijf en deel er graag over, lees mijn blogs of neem vrijblijvend contact op om samen te sparren.