Vandaag start ik met GrowthOps!
Blue Monday. De dag dat alle goede voornemens weer de prullenbak in zouden moeten en je jezelf je bed uit moet slepen. Nou, mooi niet! Vandaag deel ik namelijk met veel plezier dat ik voor mijzelf begin en start met GrowthOps! En dat voelt allesbehalve deprimerend, maar aan alle kanten supergoed!
Dus achter dat goede voornemen zet ik vandaag - op Blue Monday - met vette letters: GELUKT! Mijn website is klaar, de eerste blogs geschreven en ik heb vooral mega veel zin in de komende tijd.
Met GrowthOps help ik e-commerce brands voorspelbaar en consistent te groeien met operationele marketingplannen waar je dagelijks op kunt sturen.
Heel spannend én heel leuk tegelijk. Want ik heb er veel over te vertellen en dat ga ik vanaf vandaag doen. Best uit mijn comfortzone, ga ik je eerlijk zeggen. Maar ik heb besloten dat dit geen reden meer is om het niet te doen: ik ga ervoor. En geloof dat het mij gaat lukken ook.
Dus leuk als je meeleest, nog leuker om te horen wat je ervan vindt en het leukst als je er zin van krijgt om met mij te gaan samenwerken ☺️.
Waar staat GrowthOps voor?
Ik geloof dat marketingcampagnes direct in verbinding moeten staan met de bedrijfsdoelstellingen. Klinkt logisch, toch?. Maar toch is het vaak niet zo. Met meer dan vijftien jaar ervaring in e-commerce – van start-ups tot corporates en van interimrollen tot MT-functies – heb ik gezien dat marketingcampagnes soms zelfs haaks staan op de doelen van een bedrijf. Vaak door een gebrek aan tijd, kennis, resources of duidelijke communicatie. En dat staat optimale resultaten in de weg.
Ik vind het het allerleukst om samen met founders, marketing managers of CFO’s plannen te maken die direct in verbinding staan met de winst- en verliesrekening. Want ik weet dat dit kan. De sleutel? Een goed operationeel plan waar je echt op kunt sturen.
Hoe ik je help?
Vooral door mijn kennis te delen, en dat doe ik via mijn blog. Er staan al een aantal artikelen voor je klaar. En de komende weken publiceer ik een serie blogs waarin ik je laat zien hoe je plannen niet alleen kunt maken, maar vooral hoe je ze uitvoert en bijstuurt.
Wil je kennismaken, heb je een vraag, of lijkt het je leuk om samen te werken? Dat kan natuurlijk! Hier zijn een paar manieren waarop ik je kan helpen:
De groeiscan: Op basis van data en je marketingkalender maak ik een prognose voor het jaar. Zo krijg je inzicht in waar je groei naartoe beweegt en wat het verschil is met je doelstellingen.
Planning & forecasting: Samen maken we een plan en een forecast met KPI’s die je dagelijks kunt monitoren en bijsturen.
Strategie: Een helder onderbouwde strategie die laat zien hoe we je doelen gaan bereiken.
Executie: Ik geef niet alleen advies, maar neem ook verantwoordelijkheid voor de uitvoering. Denk aan het opzetten of optimaliseren van campagnes.
Mijn aanpak is compleet, maar als je liever stapsgewijs werkt of specifiek hulp zoekt bij paid campagnes, kan dat natuurlijk ook. Alles is mogelijk.
Enthousiast? Ik hoop het! Ik in ieder geval wel. Wil je meer weten, neem een kijkje op mijn site of lees mijn volgende blog: Bestaat er ook een Blue Monday voor marketingplannen? 😊